16.3.11

Trapiello, nou diari

M’avancen per tots costats a l’hora d’anunciar la propera aparició de Apenas sensitivo, el nou volum dels diaris d’Andrés Trapiello. I em superen també en el descobriment de la nova pàgina web de l’escriptor.
Però què hi farem, malgrat haver perdut el scoop, no puc deixar de compartir aquestes felices notícies amb els lectors de Bloc de notes (tot i que n'hi ha algun que també m'ha avançat sense cap contemplació). No cal dir que intensificaré la freqüència de les meves visites a llibreries, esperant amb candeletes l’adveniment del nou volum. Ni que buscaré temps per rastrejar els racons del web.

3 comentaris:

Maria ha dit...

Àlex, gràcies per avisar! Encara que vagis perdent facultats, continues estant molt al dia... Deus mantenir bones connexions.
Trapiello amb web? Em pregunto qui el deu haver convençut...
Per cert, no deu ser G. i no R. el dissenyador de la pàgina?

Àlex Figueras ha dit...

Maria, veig que no m'has abandonat. Molt bé! Gràcies.
Jo també vaig pensar que deuria ser G., el dissenyador.

Anònim ha dit...

ya sog aqui: http://www.facebook.com/diariosdetrapiello