9.3.09

Raducanu, on ets?

Diumenge passat un bon amic culé em reptava a escriure també al bloc després de la derrota amb el Madrid. Vaig contestar-li amb un pujolià “avui això no toca”. Era l’única opció que em quedava. I bé, una setmana després, segueix sense tocar però...
Fa una colla d’anys, amb Luis Fernández a la banqueta, l’Espanyol -always walking on the wild side- estava a nou punts de la salvació. Tocava partit a Vila-Real i Raducanu, un d’aquells jugadors fugaços que caracteritzen el nostre equip, va marcar un gol històric que ens va donar els tres punts. Recordo que en la celebració es va enfonsar una tanca i hi va haver algun ferit.
Dissabte passat no hi va haver miracle a la Plana, tot i l’apel a l’esperit de Raducanu i el suport massiu de tres mil pericos. Resulta increïble veure tres mil persones desplaçant-se per animar un equip que va penúltim (ara últim) i cridant Espanyol alè al pas d’uns jugadors que s’han passat mitja temporada a la lluna (per utilitzar una expressió benèvola) i que ara que volen no tenen la fortuna necessària.
Ara estem a menys set. No és la nostra mínima històrica i arriba la primavera, però tinc poques esperances que comenci el desglaç i ens situem en temperatures positives. Efectivament, hay demasiados corazones sin consuelo.

3 comentaris:

ramon figueras ha dit...

Ep!Perdona que no et contestés el missatge,no tenia saldo...
Realment les imatges posen la pell de gallina.M'ha recordat molt el viatge de la copa del Rey i m'ha reafirmat en la idea que ser de l'Espanyol és una cosa molt especial!
Els del barça,per molt que diguin que són més que un club(el barça es más que un club,es un puti-club),no poden sentir segons quines coses,ells no son res més que un Real Madrid a la catalan(merengues y culés,la misma mierda es),a sobre amb un marcat sentiment d'inferioritat..."No pidas a quien pidió ni sirvas a quien servió"...no sé,a mi aquesta frase em recorda al barça,no em facis dir el perquè...
Sinó guanyem a Mallorca y Osasuna ja podem despedint-se de primera,però no cal patir l'any a l'infern ens donarà méds força,no ho dubtis!!!!!!

Anònim ha dit...

Doncs aquesta setmana acaba de fitxar per la U.E.Poble Sec de 1a Catalana.

Salutacions

Àlex Figueras ha dit...

Vaig llegir-ho. És sorprenent!
Gràcies pel comentari.